2013-09-10

GOGOETAK

- Nola ikusten duzu zeure burua 5.mailan?
- Iazko kurtsoarekin alderatuta zein izango da desberdintasuna?
- Aldaketaren alde onak eta txarrak
- Lagunekin nola moldatuko zara? eta irakasleekin?
- 5.maila zoragarria izateko nolakoa izan beharko litzateke?

Pentsa ezazu eta kontaiguzu iruzkinetan.

29 iruzkin:

  1. Anonimoa10/9/13

    5.mailan oso pozik nago ordenagailuarekin eta gure irakaslearekin Karmele.4.Mailan errazagoa zen baina orain 5.mailan matematika,inguru eta euskara zailagoa izaten da eta gauza berriak ikasiko ditugu.
    Andoni

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa10/9/13

    5.MAILA oso ondo dago gauzak berriak ikasten direlako, etxerako
    lan gehiago izango dugu eta ordenagailuak dauzkagu.
    BORJA

    ErantzunEzabatu
  3. Anonimoa10/9/13

    1.Ondo ikusten naiz 5. maila oso ondo egongo naiz.
    2. Irakasle berri bat, ordenagailuak, arbel digital bat...
    3.Ordenagailuak erabiliko dugula,gauza berriak ikasiko dugula adibidez matematikan,txanela...
    4.Lagunekin ondo moldatuko naiz,eta irakaslearekin ondo egongo naiz.
    5.5. mailan futbolezko zelaia egotea.
    ARITZ.

    ErantzunEzabatu
  4. Anonimoa10/9/13

    Oso ondo ikusten naiz 5.mailan,eta oso pozik nago 5.mailan.
    Niretzat aldaketak onenak ahuek dira:ordenagailuak daudela ,andereño berria dagoela eta asko ikasiko dugla.Eta txarrak :etxekolan gehiago eta zailagoa del.
    Amets

    ErantzunEzabatu
  5. Anonimoa10/9/13

    kaixo ni Izaro naiz,eta 10 urte ditut,oso posik nago 5.mailan,baina,5.mailan etxekolanak geiago daude,eta ere 5.mailla oso zaila da 4.mailan baino,eta ere ordenagailu pila daude,aguuuuuuuuuurrrrrrrrr!!!

    Izaro

    ErantzunEzabatu
  6. Anonimoa10/9/13

    Kaixo 5.mailan.Piska bat urduri nago,5.maila igual piskat sailago izan daiteke baina sailatuko naiz dena ondo egiten.
    Orain arte kurtxo gustiak erresa isan dira,espero dut au ere erresa isatea.

    DANA

    ErantzunEzabatu
  7. Anonimoa10/9/13

    Gustatzen zait 5 maila-
    ibai eta oso posik nago

    ErantzunEzabatu
  8. Anonimoa10/9/13


    Oso gusturan nago 5.maian . Baina 5.maian askos geihago ikasi
    beharko dugu 4.maian bahino gehiago.
    Eta gahinera irakasle berria dugu : Karmele , oso irakasle ona da.

    Ainhoa.

    ErantzunEzabatu
  9. Anonimoa10/9/13

    niretzat kurtso onetan ondo pasatuko dut gauza berriak ikasiko ditut.
    erlantz

    ErantzunEzabatu
  10. Anonimoa10/9/13

    Nik urduri nago 5. mailan kutsoa saiagoa isango delako. aldaketa onak izandira izan dira :portatilk arbel digitala... eta txarrak:liburuak saiagoakisango dire lako... Irakasleak oso majuak,onak... 5.maila soragarria izateko :oso ondo pasatu lagunekin eta irakaslekin. LEIRE :)

    ErantzunEzabatu
  11. Anonimoa10/9/13

    ondo baina uste dut 5 garren maila pixka bat zaila, 5 garren mailan gehiago ikasi behar da , ornagailuak ditugu , 4.garren mailan genituen ordenagailuak. oldaketa ona da pantaila handia dugu ,ordenagailua ditugu . nik uste dut ondo konponduko naizela lagunekin eta irakaslearekin. dagoen bezala.
    zuriñe

    ErantzunEzabatu
  12. Anonimoa10/9/13

    Nire burua bosgarren mailan ikusten dut ondo.Desberdintasunak:irakasleak,gela,liburuak... aldaketak onak: portatilak, arbel digitala bertsolaritza... aldaketak txarrak:etxeko lanak gehiago...lagunekinondo eta irakaslearekin ere bai .kurtsoa soragarria izateko:lagunekin ondo NAROA

    ErantzunEzabatu
  13. Anonimoa10/9/13

    Pizkat urduri nago
    portatila,gauza berriak,irakakasle berriak
    IMANOL

    ErantzunEzabatu
  14. Anonimoa10/9/13

    Nik nire burua ikusten dut ondo 5garren mailan, pentsatsen dut ondo moldatuko naizela lagunekin eta irakaslekin. Kurtso onetan gauza asko ikasiko dugu eta ordenagailuak izango ditugu.Bertsoak egingo ditugu

    ErantzunEzabatu
  15. Anonimoa10/9/13

    Oso ondo nago 5. Mailan.
    Ordenagailuak daudela.
    Oso dibertigarria da.
    Kurtso denak bezala.
    Zuhaitz.

    ErantzunEzabatu
  16. Anonimoa10/9/13

    nik oso pozik etorri naiz 5 mailara.
    XABI.

    ErantzunEzabatu
  17. Anonimoa10/9/13

    Nire burua 5.mailan oso ondo ikusten dut,baina urdurik nago.
    Nire ustez iazko kurtsoa errazago izan zela pentsatsen dut.
    Aldaketa onak:portatilak,arbela digitala,bertsolaritza,irakasle berriak eta gauza berriak.
    Aldaketa txarrak:gauza zailagoak...
    Lagunekin eta Irakasleekin oso ondo moldatuko dudala pentsatsen dut.

    Dounia :)

    ErantzunEzabatu
  18. Anonimoa10/9/13

    Nire burua ondo ikusten dut 5 garren mailan,desberdintasuna da beste gauza berriak egingo dugula, alde ona da ordenagailua erabiliko dugula,lagunekin eta irakasleekin ondo moldatuko naiz,
    Eneritz

    ErantzunEzabatu
  19. Anonimoa10/9/13

    Uste dut 5.maila pixka bat sailagoa dela baina zaiatuko naiz ondo egin.agur.Judith

    ErantzunEzabatu
  20. Anonimoa10/9/13

    Nire burua 5.mailan pixka bat zaiagoa ikusten dut baina zaiatuko naiz ondo egiten.
    Nire uztez 4.maila errazagoa da 5.maila baino.
    Ona da ordenagailuak daudelako eta andereño berriak daudelako eta txarra da zailagoa delako.
    Uste dut lagunekin eta irakasleekin

    ErantzunEzabatu
  21. Anonimoa10/9/13

    .nik karmelerekin oso posik nago baina laugarren maila baina saiagoa.
    izango da eta oso urdurik nago baina daukagu portatilak.
    Matematika oso saia izango da.
    Ander

    ErantzunEzabatu
  22. Anonimoa10/9/13

    1. Ondo ikusten dut nire burua 5.mailan,oso ondo pasatuko dut.
    2.Ordenagailuak dauzkagu klasean,piskak saiagoa izango da kurtzoa,arbela dijitala daukagu...
    3.Ordenagailuak daukagu, irakale berriak...
    4.Oso ondo moldatu naiz.
    5.Etxeko lanak ez egitea

    ErantzunEzabatu
  23. Anonimoa10/9/13

    Nire burua piskat zaila da 5.mailan baina saiatuko naiz ondo egitea eta nota hobeagoak ateratzea.
    Lagunekin ondo moldatzen naiz eta irakasleekin ere oso ondo.
    Ordenagailuak ditugu eta oso pozik nago.
    5.maila zailagoa da 4.maila baino.


    MARTA

    ErantzunEzabatu
  24. Anonimoa10/9/13

    Nik usten dut ondo egongo naizela 5.mailan, baina 4.maila erresagoa zen.Mertxerekin ondo egongo naiz eta lagunekin ere.Gauza berriak daude, klasean eta onak dira, baina txarrak ere daude...


    Naiara

    ErantzunEzabatu
  25. Anonimoa12/9/13

    Nik uste dut 5. mailan gauzak asko zailagoak direla, baina lagunekin eta Mertxerekin ondo eramaten naiz. Beno hori uzte dut...



    Aritz L. 5.B

    ErantzunEzabatu
  26. Anonimoa12/9/13

    Orain arte 5.maila oso ondo dagoela uste dut, eta ordenagailuekin!!! Bueno asko ikasi egingo dugula ematen du espero dut interesantea izatea, eta gainera irakaslea (Mertxe) oso maja da.


    ARITZ I.

    ErantzunEzabatu
  27. Anonimoa12/9/13

    Ni pentzatzen nuen 5.maila zailagoa izango zela,baino ez denez lasaiago gelditu naiz.Gainera uste dut Mertxerekin oso ondo egongo garela.Eta azkenik esan nahi dut oso pozik nagoela.



    Eider.

    ErantzunEzabatu
  28. Anonimoa13/9/13

    oso ondo pasatzen ari naiz 5. mailan eta espero dut inois ez bukatzea
    xabier

    ErantzunEzabatu
  29. Anonimoa23/9/13

    5.maila oso dibertigarria da.Ere,orain unibertsoa ikasten hari garenez oraindik obeto eta gainera unibertsoa oso interesgarria da.Oso ondo pasatzen hari oraingoz...
    AGUUUR!!!
    EIDER

    ErantzunEzabatu