2014-09-03

ONGI ETORRI 6. MAILARA


Oporrak bukatzear daudela ongi etorria eman nahi dizuegu ikasturte berri honetara.
Aurten ere jarduera interesgarri asko elkarrekin egiteko prest gaituzue.



Animoz beterik etorri!  Ikastola zain duzue!

Karmele eta Mertxe

3 iruzkin:

  1. Anonimoa9/9/14

    Egun batean, Mazarronen, pedaloi bat hartu genuen. Gu aurreratzen ari ginen eta bapatean medusa bat ikusi genuen! Eta beldurtu nintzen.

    Eneritz 6. A

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa9/9/14

    Kaixo:
    Oporretan Almerian egon naiz. Egun batean hondartzara joan giñenean, monta beikulos batean montatu giñen, denek. Nik lehena bota nintzen eta beldurra ninduenez, lagun batzuk eskutik hartzeko eskua jarri zidaten eta ura ukitzean ya ez.
    Xabier

    ErantzunEzabatu
  3. Anonimoa9/9/14

    Ni oporretan Marinadorren egon naiz.Castellonera joan nintzen egun bat pasatzera, eta uso asko zeuden.taberna batean joan nintzen jatera eta mutil bat ikusi nuen xilofonoa jotzen.Eta oso ondo jotzen zuen.
    Ander

    ErantzunEzabatu