2014-09-09

OPORRETAKO OROIMENAK

Ziur oporretan leku zoragarriak  ezagutu dituzula eta momentu aipagarriak bizi dituzula. Gogora ekarri eta partekatu horietako bat iruzkinetan. 

16 iruzkin:

  1. Anonimoa9/9/14

    Egun batean joan nintzen nire aita, ama eta anaiarekin hondartzara.Nire anaia eta ni joan ginen bainu bat ematera.Urrun-urrun ikusi nuen gauza arraro bat uretan, joan nintzen ikustera eta zen aingira handi-handia baina hilda.Hartu nuen aingira eta jarri nion nire amari lepoan eta hartu zuen susto handia. Aritz

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa9/9/14

    Egun batean nengoen lagun batekin pistinara joaten eta ikusi genuen areazko zurrunbillo bat eta joan ginen monitorearengana esatera baina ez zigun sinistu.
    Hurrengo egunean etxera joaterakoan ikusi genituen bi katu hil.

    Enzo

    ErantzunEzabatu
  3. Anonimoa9/9/14

    Oporretako egun batean, Xabier bere arreba eta bere gurasoek etorri ziren gu bisitatzera. Oso ondo pasatu genuen piscinan, urazko pistola bat hartu genuen eta urazko guerra bat egin genuen.

    Endika 6.A

    ErantzunEzabatu
  4. Anonimoa9/9/14

    Egun batzuk joan nintzen Benidorrera eta ondartzan aitak, amak eta nik medusa bat ikusi genuen.
    Neska bati pikatu zion eta medikura joan zen.

    DANA

    ErantzunEzabatu
  5. Anonimoa9/9/14

    Kaixo,nik egon naiz Calellan eta Avilan eta oso ondo pasatu nuen,baina hobeto pasatu nuen nire lehengusinaren urtebetetzean.Ikusi nuen nire familia osoari eta egon nintzen jolasten egun osoa.
    Zuriñe

    ErantzunEzabatu
  6. Anonimoa9/9/14

    Ni joan naiz Balsa de Ves eta dago albaceten.Daukat lau lagunak baina joan direnean bakarrik geratu zen nire lehengusina Natasha eta egiten genuen gomasko loreak eta saldu genuen.

    Naiara

    ErantzunEzabatu
  7. Anonimoa9/9/14

    Ni egon naiz Extremaduran eta aurkitu nuen suge bat hilda eta deitubnion nire amari eta esan zidan jatera eta orduan bukatzean ikusi nituen bi katu sugea jaten.
    ZUHAITZ

    ErantzunEzabatu
  8. Anonimoa9/9/14

    Egun batean nire familiarekin mendira joan nintzen.
    Mendian eserita geuden eta bat- batean asto bat agertu zen.Joan zenean beste asto bat atera zen eta gero beste bat eta beste bat...
    Azkenean asto ugari zeuden han, nik argazki asko atera nituen beraiekin oso politak ziren.
    Gaizka

    ErantzunEzabatu
  9. Anonimoa9/9/14

    Oporretan Ainzako kanping batera joan naiz.
    Joan nintzen kobazulo batera , kobazulo horretan aintzinean hartz kabernarioak bizi ziren.
    Oso mirezgarria izan zen , eta oso ondo pazatu nuen .


    June 6.A

    ErantzunEzabatu
  10. Anonimoa9/9/14

    Egun batean, Mazarronen, pedaloi bat hartu genuen. Eta aurrera joaten ari ginienean, bapatean, medusa bat ikusi genuen! Eta beldurtu nintzen.

    Eneritz 6. A

    ErantzunEzabatu
  11. Anonimoa9/9/14

    Oporretan egon naiz Salouen camping batean deitzen zena Sanguli Salou.Egun batean
    Portaventurara joan nintzen eta atrakzio askotan igo nintzen.Baina hoberena izan zen "Hurakan kondorra"
    IMANOL

    ErantzunEzabatu
  12. Anonimoa11/9/14

    Oporretan Italian, Alikaten eta jacan egon naiz.
    Jacan noruegoekin egon naiz. gauza azko egin nituen, baina, geien guztatu zitzaidana barrankoak izan ziren.Guarako barrankoetatikegon nintzen oso ondo pasatu nuen, baina, 9 metroko barrankoa beldurra eman zidan , baina, bota ni ntzen
    Xabier 6.B

    ErantzunEzabatu
  13. Anonimoa11/9/14

    Ni oporretan egon naiz Carcasonn - en inguruan ibili naiz eta gero cataluñara jeitsi ginen lloret de mar era ( ondartzara ), baina gehien gustatu zitzaidana Athletic-en partidua ikustea SSC Napoli -ren haurka ikustea izan zen.

    ENEKO

    ErantzunEzabatu
  14. Anonimoa11/9/14

    Ni Tarragonaren ondoan dagoen camping batera joan naiz eta egun batean Saloun dagoen AQUAPARKera joan nintzen eta oso ondo pasa nuen.

    Eider 6.B

    ErantzunEzabatu
  15. Anonimoa11/9/14

    Oporretan egon nahis Abenalmadenan eta oso ondo pasa nuen zeren beti gauetan joaten ginen paseo maritimora eta nire eskuinean ondartza zegoen eta nire ezkerran zeude chiringitoak parrijaren jateko menua zegoen:chuletoia eta zardina oso ondo pasa nuen.

    MAIALEN .L. 6.B

    ErantzunEzabatu
  16. Anonimoa11/9/14

    ¡¡¡Kaixo!!!
    Oporretan, Salamancan eta Judith-ekin Bikuñara (kanpamentu batera) egon nahiz.Salamancan, udalekuetara joan nahiz, eta Bikuñan, berriz, zaldiz montatu nahiz.
    ¡¡¡Eta nik bakarrik!!!
    Eta hor ikasi genuen zaldiaren parteak eta zaldiaren gauzak.
    ¡¡¡Oso ondo pasatu genuen!!!
    Izaro

    ErantzunEzabatu